Vols posar-te en contacte amb el Servei Valencià d’Ocupació i no saps com? Ho tens fàcil, perquè disposem de diversos canals des dels quals pots fer-ho sense haver d’eixir de casa
Des de LABORA volem superar el model tradicional d’institució pública i els canals habituals de comunicació amb la ciutadania per a acostar-nos a un model d’entitat activa, que escolta i treballa segons les necessitats reals de la societat. Per a això, estem immersos en un procés de modernització i acostament dels nostres serveis, amb la finalitat de millorar l’atenció a les persones usuàries.
En aquest nou model d’institució oberta són fonamentals les xarxes socials i les plataformes digitals perquè, gràcies a elles, estem més prop de tu.
Apostem per ser un servei accessible amb l’objectiu d’informar les persones usuàries d’una manera senzilla, ràpida i efectiva.
Com contacte amb LABORA?
✅ Facebook: @GVALabora
✅ Twitter: @GVAlabora
✅ Instagram: @GVAlabora
✅ LinkedIn: Servicio Valenciano de Empleo y Formación
✅ Youtube: GVAlabora
✅ Blog: elblogdelabora.es
✅ Correo electrónico: labora@gva.es
Segueix-nos per a assabentar-te de les últimes novetats sobre ofertes de treball, formació per a l’ocupació, ajudes i subvencions i orientació laboral.
Quan s’atén les persones usuàries?
De dilluns a divendres en horari de 09.00 a 14.00 hores, és a dir, en el mateix horari d’atenció al públic que les oficines. Si ens escrius fora d’aquest horari, rebrem el teu missatge però no el llegirem fins a l’endemà i no podrem contestar-te abans.
Què puc fer a través de les xarxes socials?
Pots fer preguntes de caràcter general.
Des del Departament de Comunicació no tenim accés a les dades de les demandes dels usuaris i no gestionem tràmits com la inscripció com a demandant d’ocupació o la renovació del DARDE, ni et podem apuntar a les ofertes de treball.
Tens dubtes? Contacta amb nosaltres, ara ja saps com fer-ho.
Autora: Nuria Glez. Carpena, Departament de Comunicació de LABORA